sobota, 28 grudnia 2013

Miras ;*

A więc jak wiecie mam na imię Mirka. Mam 16 lat. Urodziłam się 14 czerwca ( prawie połowa roku ).
Chodzę do I LO im Marcina Kromera na profil Biologiczno-Chemiczny ( IF ).
Do Gimnazjum chodziłam do Sękowej i tam zaczęła się moja przyjaźń z Pati <3
Oprócz Pati przyjaźnię się też z Dianą , Andzią i Wiolą. 
Jeśli chodzi o moją obecną klasę to najwięcej czasu spędzam z Asią C , Wiolą , Asią Ł i Kubą T.
Z resztą klasy mam bardzo dobre Stosunki :))
Z Kubą nieraz odstawiamy różne " szopki " ale każdy już jest do tego przyzwyczajony ..
Czym Się interesuję??
No to przede wszystkim sportem. Kocham Piłkę Nożną , Koszykówkę i Piłkę Ręczną.
Moja Ulubiona drużyna Piłki Nożnej to :


FC Barcelona


Jakoś od zawsze oglądałam mecze FCB z Kuzynami czy tatą i tak mi już zostało ^^








Natomiast ulubiony piłkarz to : 




Neymar da Silva Santos Júnior




 






Inne drużyny  które lubię to BVB i  Manchester United F.C.
 ___________________________________________________________________________


  • Jeśli chodzi o muzykę no to przede wszystkim Rap , Pop i przeważnie to co leci w radiu . :))
  • Czytam dużo książek.
  • Trenuję ręczną. 
  • Kiedyś grałam w Piłkę Nożną i Tenisa. :))
  • Mam młodszego brata który mnie często denerwuje. Ma na imię Paweł i ma 13 lat
  • Jeśli chodzi o styl ubierania to przeważnie noszę jeansy i bluzy , czasami sweterki i bluzki :))
  • Tylko okazyjnie ubieram sukienki na jakieś uroczystości :))
  • Nie znoszę fałszywych osób. 
  • Staram się być towarzyska , sympatyczna , uprzejma ^^
  • Mam : AskTumblr
  • Jestem Generałem Czokobombo i mam swoją Armię ^^
  • Czasami chodzę grać w Kosza z Darkiem :)
  • Spędziłam piękne Wakacje z Pati <3
  • Nie umiem pływać ;c
  • Dużo jeżdżę na rowerze .
  • Kocham owoce <3
  • Podoba mi się Paryż , Miami , Santiago , Buenos Aires i kiedyś może je zwiedzę <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz