wtorek, 4 lutego 2014

Nie za ciekawy początke

A więc mamy dzisiaj 4 luty czyli 2 dzień ferii. Post miałam dodać w niedzielę ale nie miałam humoru a na dodatek się rozchorowała ;c W piątek widziałam się z Pati. Byłyśmy u Emanuela a później u niej. Około 21 pojechałyśmy do mnie :) W sobotę byłam w Gorlicach , Pati wróciła do siebie. Po południu 2,5 h odrzucałam śnieg a wieczorem przyszła Andzia. Niedziela jak to niedziela. Byłam w cerkwi a potem u Andzi :)). Wczoraj rano byłam w Gorlicach a później leżałam w łóżku ponieważ grypa mnie rozłożyła ( mam katar , gardło mnie boli i dreszcze ). Na szczęście dzisiaj jest trochę lepiej. Niedawno pojechał ode mnie Oluś ( mój 2,5 letni kuzyn <3 ). Mam nadzieje że jak najszybciej wyzdrowieje bo jest śliczna pogoda i nie chce mi się siedzieć w domu. Pewnie i tak większość czasu spędzę u Andzi lub Andzia u mnie ponieważ na razie nie mam pomysłu gdzie iść ;c
Któregoś dnia idę do Kuzynki Patrycji - Sabiny , żeby obcięła mi włosy ( jeszcze nie wiem jak , oddaje się mam nadzieje w dobre ręce )

KILKA ZDJĘĆ:

 

 

 

 

 

 

 




Z Olą ;*


















Z Asią <3


















Z Andzią <3

MUZYKA :

Margaret - Wastes
Ed Sheeran - I see fire
Ed Sheeran - Give me love
Lemko Tower
Lemko Tower
Edyta Bartosiewicz - Italiano
Linkin Park - Numb
Rozbójnik Alibaba feat. Borixon - Magnes
Evanescence - Bring Me To Life

 POLECAM !

Najtrudniejsza decyzja w życiu

Kolejna notka będzie wkrótce. Może jakieś zdjęcia moje i Pati. 
Pati ma na razie nie ma jak dodawać postów ponieważ nie ma laptopa a na tablecie nie da radę ;c
Do Zobaczenia <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz