niedziela, 26 stycznia 2014

coraz bliżej ferie

A więc na początku chciałabym przeprosić za to że nic nie pisałam ale nie miałam czasu a na dodatek trochę źle się czułam. Teraz mam więcej czasu bo oceny wystawione. Jutro totalny lajt w szkole , tylko 4 lekcje. Po szkole jeszcze nie wiem co będę robić.
Dzisiaj była na występie z Ruczaju. Śpiewaliśmy kolędy w kościele Andrzeja Boboli w Gorlicach. Poszło nam myślę że dobrze.
Po za tym to tydzień minął w miarę spokojnie bez większych niespodzianek. Wszystko by było piękne gdyby nie moje humorki no ale nic na to nie poradzę.
 Taki miałam piękny widok z okna w sobotę. Teraz jest już więcej śniegu :)

Podsumowanie mojego pierwszego semestru w Kromerze. Nie jest źle ale mogło być lepiej.

A wracając do wydarzeń sportowych to :
 Kromer na zawodach rejonowych zajął pierwsze miejsce ! Zawody odbyły się u nas w szkole. 
Udział wzięły 4 Drużyny z : Nowego Sącza , Starego Sącza , Limanowej i Gorlic.
GRATULUJĘ <3
Krótka relacja z meczu 

Kilka zdjęć z tego tygodnia :
 Z Kasią i Olą podczas zawodów
Kasia - osoba która zawsze mnie rozśmieszy i jest bardzo kochana <3
Ola - siedzi za mną na polskim i śpiewa mi piosenki <3


Andzia - o niej będzie osobna notka na tym blogu. Osoba która zawsze mi doradzi , wesprze i jest przekochana <3
Asia -kochany Cyran który mnie zawsze opieprzy i naprowadzi na dobrą drogę <3 Bez niej ciężko byłoby przeżyć w Kromcu <3
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz