wtorek, 21 stycznia 2014

Stabilizacja

Za tydzień Ferie ! Tyle wygrać. Nie chce mi się już chodzić do szkoły. Złapał mnie konkretny leń. W weekend też w sumie mało co robiłam. W sobotę to oprócz sprzątania i " szczedrego weczeru " chyba nic. W Niedziele byłam od 2 do 6 rano w Cerkwi. Wstałam gdzieś o 12. A wieczorem byłam u kuzyna.
Jeśli chodzi o szkołę to oceny już wystawiają. Może jak wystawią wszystkie to dam screena ocen na półroczę. Nie jest źle bo mam średnią 4.0 ale mogło być lepiej.
Pogoda jest beznadzieja , cały czas pada lub jest mżawka , jest mgła i jest strasznie ponuro. Taka pogoda mnie męczy.








 Nie ma co , zapowiada się piękna pogoda i piękne chorowanko.
Jutro mam w miarę lajtowy dzień , w czwartek mam dyskotekę w szkole i nie wiem czy iść.
Natomiast w piątek koncert kolęd w Zespole Szkół nr 1 im. Ignacego Łukasiewicza " Górka ".
W sumie dzisiaj też było fajnie , mało nauki , za to Kubie ładnie odwalało w szkole , po kilku godzinach miałam już ochotę wysłać go co najmniej na Kamczatkę ale by było smutno bez niego ;c
Nie mam na razie siły pisać jakąś dłuższą notkę. 
Mam ochotę iść na spacer chociaż jest już dość późno
Macie kilka piosenek na ten dzisiejszy wieczór :
Rise Against - Hero Of War 
Lemko Tower 
Avril Lavigne - When You're Gone  
Avril Lavigne - I Miss You/Slipped Away  
Iga Porada - Mały Książe i Nuda 
To miłego wieczoru i zaraz idę oglądać mecz ! ;3
<3.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz