wtorek, 14 stycznia 2014

Zimno i Źle wszędzie !

A więc dzisiaj mam Nowy Rok! ( według kalendarza Juliańskiego ). W sumie wszystko by było pięknie tylko pogoda jest beznadziejna ( i jedna osoba -,- )
Wieje wiatr  + Brak Słoneczka + Bardzo Pochmurnie + Bardzo Zimno = Beznadziejny Humor :(
A więc wczoraj miałam Sylwestra i pisałam dwa  sprawdziany : z Biologii ( mam nadzieje że będzie co najmniej 3 ponieważ uczyłam się na niego 3 dni i 3 noce ;/ ) i z Woku ( dostałam 5 !)
Poza tym jak wróciłam do domu , położyłam się spać a około 19 Andzia obudziła mnie i zaprosiła do Sb. Byłam u niej do 21 z minutami. W sumie to dzień jak co dzień bo jestem u niej bardzo często. Dzisiaj też idę do niej lub na jakiś spacerek , czasem pasuje ruszyć tyłek i się gdzieś przejść - poprawia krążenie , sprzyja poprawie humoru i dotlenieniu. 
Dzisiaj rozmawiałam z Panią od Informatyki i mój blog będzie przedstawiony szerszej widowni w KWIETNIU. Wpłynie to oczywiście w znacznym stopniu na moją ocenę. Myślę też nad założeniem strony ale to może wiązać się z kosztami i zaangażowaniem większej ilości osób. Dokładnego planu nie mam.
A tak oto zapowiada się pogoda na ten tydzień , ciekawe czy w końcu ten śnieg spadnie :)
 
(no i jak ja mam w taką pogodę nie chorować ! : Śnieg , słoneczko , deszcz i tak w kółko ;/ )


 W sumie niech na razie nie pada bo jak spadnie to nie będzie mi się chciało z domu wyjść ;c
(Chociaż czasem dla takich widoków aż chce się iść gdzieś. Szkoda ze zima żadko bywa taka piękna. Często przypomina mi kilka dziewczyn : Zimne i wredne. Takie jak zima.)



Może wtedy mnie ktoś odwiedzi...
Poza tym to nie mam pomysłu co napisać. 
Pati się tutaj nic nie odzywa , nie wiem czemu , ostatnio wgl się nie widujemy.
Tak dla zainteresowanych muzyką to polecam :
4fun.tv 









Rbl.tv















Fajna muzyka tutaj leci i każdy znajdzie coś dla Siebie.
Myślałam nad następną notką i albo będzie o Sporcie ( Może teraz coś o piłce ręcznej lub jak ćwiczyłam tenis ), albo o muzyce ( Beatbox lub Muzyka łemkowska ) albo o ubraniach. 
Jeszcze nie wiem , wszystko okaże się w najbliższym czasie , dużą rolę odgrywa tutaj czas którego mam mało :(
A więc do jutra  !;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz